در حال انجام

کالا با موفقیت به سبد خرید اضافه شد

پرسش‌های متداول

حساب کاربری

1-آیا امکان ویرایش مشخصات کاربری و ایمیل من وجود دارد؟

پاسخ:  شما می‏‌توانید مشخصات کاربری خود را ویرایش کنید. برای این کار باید با وارد کردن پست الکترونیکی و کلمه عبور، وارد حساب کاربری خود بشوید، سپس با کلیک روی گزینه "مشخصات فردی" به صفحه‏‌ای منتقل می‏‌شوید که در بخش "اطلاعات کاربر" امکان "ویرایش اطلاعات" وجود دارد.

2-آیا می‌‏توانم به اطلاعات خریدهای قبلی خود دسترسی داشته باشم؟

پاسخ:  برای دسترسی به اطلاعات خریدهای قبلی، باید با حساب کاربری خود وارد شوید، سپس روی گزینه "فهرست سفارشات " کلیک کنید تا سوابق خرید شما نشان داده ‏شود.

3-آیا برای خرید از فروشگاه آنلاین سهارا، حتما باید در سایت عضو باشم؟

پاسخ:  بله، با این که بدون وارد شدن به سایت می‏‌توانید یک کالا را به سبد خرید اضافه کنید، اما برای انجام مراحل بعدی خرید و ثبت سفارش باید با حساب کاربری خود وارد سایت شده و یا در هنگام خرید، عضویت خود را تکمیل نمایید.

4-آیا در تمام ساعات شبانه روز می‌توانم سفارش خود را ثبت کنم؟

پاسخ:  شما در 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته می‌‏توانید سفارش خود را ثبت کنید.

5-آیا می‌‏توانم کالاهایی که موجود نیستند را سفارش بدهم؟

پاسخ:  بله ، روی قسمت به من اطلاع بده کالایی که مورد نظرتان می باشد و موجودی ندارد ،کلیک کرده و آن کالا را درخواست دهید تا در صورت امکان، تهیه و با شما تماس گرفته شود.

6-آیا امکان کادو پیچ کردن سفارش من به منظور هدیه دادن وجود دارد؟ پاسخ:   در قسمت ارسال هدیه ، گزینه ، به صورت کادو ارسال شود را تکمیل نمایید.

پرداخت

1-مبلغ سفارشم را چگونه می‏‌توانم پرداخت کنم؟

پاسخ:  شما به صورت نقدی، بانکی یا اینترنتی می‏‌توانید پرداخت خود را انجام دهید و هنگام ثبت سفارش در مرحله اطلاعات پرداخت شیوه پرداخت خود را انتخاب کنید.

کاربران فروشگاه آنلاین سهارا می‌توانند از طریق درگاه اینترنتی و با استفاده از همه کارت‏‌های بانکی عضو شبکه شتاب در سایت فروشگاه آنلاین سهارا، هزینه سفارش را به صورت آنلاین پرداخت کنند.

2-با استفاده از کارت کدام بانک‌ها می‌توان هزینه سفارش را اینترنتی پرداخت کرد؟

پاسخ:  شما می‌توانید با استفاده از همه کارت‏‌های بانکی عضو شبکه شتاب در سایت فروشگاه آنلاین سهارا ، هزینه سفارش را به صورت آنلاین پرداخت کنید.

3-آیا پرداخت در محل، شرایط و محدودیت‏‌هایی دارد؟

پاسخ:  بله، برای مشتریان عزیز در تهران ، پرداخت در محل امکان پذیر می باشد.

4-ممکن است پرداخت اینترنتی ناموفق باشد، ولی مبلغ از حساب من کم شده باشد؟

پاسخ:  گاهی ممکن است در هنگام پرداخت شبکه بانکی قطع شود و پرداخت ناموفق انجام شود. اما در این مواقع جای نگرانی وجود ندارد. در این حالت معمولاً پول شما در حساب‏‌های میانی بانک است و خود بانک مغایرت‏‌ها را رفع کرده و مبلغ را به صورت خودکار به حساب شما برگشت می‌‏دهد. اگر تا 72 ساعت پول به حسابتان برگشت نخورد، آنگاه با بانک عامل پرداخت اینترنتی تماس بگیرید تا مغایرت برطرف شود.

ارسال سفارشات

1-سفارش خود را به چه روش‌هایی می‌توانم تحویل بگیرم؟

پاسخ:  در سرتاسر کشور سفارش‌‏ها با پست پیشتاز ارسال می‌‏شوند

2-هزینه ارسال سفارش چگونه محاسبه می‌شود؟

پاسخ:  هزینه ارسال سفارش برای مشتریان عزیز رایگان می باشد.

3-آیا می‏‌توانم سفارش خود را در روز و ساعت معینی تحویل بگیرم؟

پاسخ:  زمان رسیدن ارسال‏‌های خارج از تهران پس از تحویل به پست، بر اساس محدوده جغرافیایی از 24 تا 72 ساعت متغیر است، بنابراین روز رسیدن سفارش با توجه به خدمات پستی مشخص است اما ساعت آن را نمی‏‌توان به طور دقیق تعیین کرد.

4-سفارش‌ها چه زمانی به پست تحویل داده می‌شود؟

پاسخ:  همه سفارش‌‏ها پس از طی مراحل پردازش، به طور روزانه تحویل اداره پست می شود.

تلفن تماس
021-46043085
021-44404555
021-46043089